İade Politikası

İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI

Güncelleme Tarihi: 20.11.2021

Alvora olarak müşteri memnuniyeti bizim için önceliktir. Aşağıda iade ve değişim şartlarımızı açık ve net şekilde bulabilirsiniz.

İade Şartları

  • Ürün teslim alındıktan sonra 14 gün içerisinde iade talebi oluşturulmalıdır.

  • İade edilecek ürün kullanılmamış, etiketleri koparılmamış, orijinal ambalajında ve tekrar satılabilir durumda olmalıdır.

  • Hijyen sebebiyle iç giyim, kozmetik, kişisel bakım ve benzeri ürünlerde iade kabul edilmemektedir.

  • Kullanılmış, yıkanmış, hasar görmüş veya tekrar satışı mümkün olmayan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Değişim Şartları

  • Ürünlerde beden veya model değişimi yapılabilmektedir.

  • Değişim talepleri de teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde bildirilmelidir.

  • Değişim için gönderilecek ürünün iade şartlarına uygun olması zorunludur.

Hasarlı / Kusurlu Ürünler

  • Ürün size kusurlu, kırık, defolu veya yanlış gönderildiyse, teslimattan itibaren 3 gün içinde bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

  • Bu tür durumlarda tüm kargo masrafları Alvora’ya aittir.

İade Kargo Ücretleri

  • Cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.

  • Kusurlu/yanlış gönderilen ürünlerde kargo ücreti Alvora tarafından karşılanır.

İade Bedelinin Geri Ödenmesi

  • İade onaylandıktan sonra ödeme, 7–10 iş günü içinde satın alma sırasında kullanılan ödeme yöntemi ile yapılır.

  • Bankanıza bağlı olarak iadenin hesabınıza yansıması değişiklik gösterebilir.

İade & Değişim Talebi

İade veya değişim talebi oluşturmak için bizimle iletişime geçmeniz yeterlidir:

📩 E-posta: support@alvora.com
📱 WhatsApp: Mağaza destek hattı üzerinden